piu

Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Cornelia 11 månader grattis

Av pirkko sundeborn - 18 september 2008 17:42

Igår var jag hämtade Alicia på dagis vid 14.30 sedan åkte vi hem till oss hon sov över här J oJ var till Stockholm på Goldplays konsert dom hade kommit hem vid 03.30 i morse. Jag skjutsade hem trollet vid 12 tiden , hade så mycket o styra med hemma för vi ska ut med vagnen  i morgon gud så skönt bara slappa men det kommer mer folk till O-sjön moster o  deras komppisar kaptenen skulle väl också komma , men han är ju trevlig o frun.Jag var tvngen o göra allt klart idag för lill-fisen skulle komma vid 11 tiden i morgon jag ska vara barn vakt ett par timmar medans de är på begravning, Benny har frågat om vi kunde vara b-vakt även på lördag men jag har sagt att vi har bestämt nu att åka i väg, det är väl inte så många gånger man kan åka i år till, så den här helgen ska vi i väg skiter i allt här hemma jobb man måste göra så fast man har arslet fullt att greja , men VI ORKAR INTE hela tiden, så de så då får folk tycka vad i helsike dom vill det är ju VI som bor här o inte alla andra folk.Så de är bara för dom att hålla käft.Vill de får klart vårt hus så varsågod  de får komma göra det men oftast är det dom som bor i ett så kallad GLASHUS som gnäller mest. Idag har Ingvar åkt o skaffat rör i allafall så han har inte kommit ännu hem, jag har ätit kycklinglår o hemmagjorda klyftpotatis m chatnay sås det vad gott. Ikväll ska jag ringa Christina o surra lite har inte pratat med henne på ett par veckor. Nu sätter jag punkt för idag så har det gott folk, ev trevlig helg på er alla glada, vad ni än gör.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards