piu

Alla inlägg den 9 november 2008

Av pirkko sundeborn - 9 november 2008 21:12

Igår kväll gick Ingvar till Kjell på Ängomsvägen han hade bjudit oss på fest, men jag var hemma med Alicia vi satt o ritade o grejade hade mys kväll mm. 21 tiden blev Alicia så trött så hon somnade jag satt uppe en stund, sedan gick jag också o la mig vid 22 tiden. Ingvar kom hem vid 1 tiden det hade varit trevligt med god mat o dricka, Men det hade inte varit så mycket folk där. Imorse gick Alicia o jag o grattade moffa på sängen han fick en fin flanell skjorta som Alicia hade valt. Sedan skulle det bakas tårta knappt hade jag hunnit slå upp ögonen, men det var brottom.På dan kom sen Benny, Carro o lillen hit på lunch o tårta, innan de skulle vidare till Matfors på babysim. Sedan kom Jeanette också en sväng nu ikväll efter jobbet o grattade sin far. Sedan gick vi o bastade det blev det gamla vanliga vatten krig i bastun. Alicia ville se på en film så Ingvar satt ner o tittade Barbie film med Alicia. Jag fick sitta ner en stund för mig själv. På onsdag skulle väl Benny o trollet komma han var pappa ledig då, skulle hjälpa Ingvar , Carro skulle till Stockholm. jens kommer också hem imorgon, men när Jeanette sa till Alicia att hon skulle hem imorgon så hon ville det inte hon skulle stanna här. Tur att de små trivs med oss iallafall. Fast ibland blir man helt tom i huvudet man är inte 25 längre.Men, men det går bra ändå. Nu ska jag spela en stund, innan jag söker bädden, så natt, natt er alla, vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards