piu

Alla inlägg den 27 november 2008

Av pirkko sundeborn - 27 november 2008 10:34

Ja han skulle komma idag på besök 300 drygt tack. Vet inte vad jag ska hitta på har pratat med Anki nu på morgonen en bra stund. Sedan har jag varit o letat ljusslingor men hittar dom inte , Ingvar har kanske lagt de i någon stans i den nya boden , men det är ju inte advent än. Igår var jag så duktig bakade beskvier i lussebullar o en lussegrans med massa gotta i .Ingvar tyckte att det kunde jag skicka med till jobbet, men den åkte ner i frysen, ids inte baka hur många ggr. som helst till jul. Satte även julgardiner i köket , tror inte att jag byter någon annanstans kanske i "barnbarnens rum" syrummet ,eller vad det nu heter. Plockar väl upp tomtarna imorgon det blir lite mysigare o rödare. Jag tror att jag ska gå ut på en prommis vädret värkar vara kanska skönt, jag hinner innan sotaren ska komma.Sedan får jag titta i gadaroben om jag hittar något att ta på mig ikväll när vi ska till 50 åringen. Så nu tar jag på mig o går ut en sväng, ha en skön dag alla bloggare så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards