piu

Alla inlägg den 14 november 2008

Av pirkko sundeborn - 14 november 2008 10:44

Ja det gör det 1 par grader kallt dessutom, inget roligt o köra bil precis nu. Igår var Benny med dottern här hela dagen, skulle även komma idag, Ingvar har nyss åkt till stan skulle köpa någon grejsmojs igen. Jag har satt på köttet i stekgrytan ska göra älg gryta till middag. Sen måste jag till Kvissle o på Apoteket, får väl ta mig matsäck det lär väl ta tid. Sedan är det väl inte så mycket mer får umgås med svärdottern o barnbarnet medans I o B ska greja i pannrummet. Imorgon skulle Jens komma o svetsa något kolimojs. Jag skriver så för jag vet inte vad det heter. Pratade med Ch. en lång stund igår kväll allt mellen himmel o jord, det är nästan klart att jag ska åka dit 23 januari ska prata mer om det senare, gud så kul det ska bli  hämta nya krafter o prata skit en hel helg gud vad ont i käken man ska ha sen, hah. Igår kväll gjorde jag även lite grann hjärtan men tyget tog slut så jag måste till Rut o  köpa mer, den blir så fin om jag själv får säga säkert bli jäntan glad när hon får den. För hon skulle strunta i den för hon hade inte tid att göra de tar en massa tid faktiskt att göra den. Jag gick även till grannen en stund igår kväll för Ingvar lyssnade på sin Per- Roger jag är inte så värst intresserad av de programmet. Nu ska jag göra mig klar för åka i väg , så vi hörs.Ha en bra dag, men ta på er spik skor om ni ska ut.

Ovido - Quiz & Flashcards