piu

Alla inlägg den 12 november 2008

Av pirkko sundeborn - 12 november 2008 21:38

Idag kom Benny o Lillen hit för Benny skulle hjälpa far sin, jag var med lillen men hon sov 2 timmar  ute i vagn i bälsad så varmt o skönt, bara nästippen syntes , Jag grejade med Jens o Jeanettes "hjärta" så länge den blir jätte fin . Sedan vaknade lillen o vi åt o lekte fast hon är så duktig o leker mycket själv på golvet men ibland "sticker" hon  så då måste man smyga o titta vad hon har hittat på .God trollet. Sedan åt vi middag kyckliglår blev det , sedan åkte bENNY o lillen hem, de kommer någ imorgon också skulle jag tro.Carro kommer väl hem i morgon bitti, men det går så bra att ha Cornelia hon är ju så snäll o Benny hjälper Ingvar  det är ju snällt av honom.Tack för hjälpen sonen.Men till helgen är någ bara jag o gubben själv, det har vi inte varit på länge, säkert 2,5 månad sedan, jag tror att vi ska ta en cider o en öl o bara slappa. Det är skönt att vara för sig själva ibland också.Igår kväll gick vi till I o B o tog ett parti poker det gick så dåligt för mig Ingvar gick det hyffsad, men nästa gång är det väl min tur.får vi hoppas. Nu ska jag fortsätta med hjrtat en stund Ingvar tittar på Oskyldigt dömd. Så natt i natt

Ovido - Quiz & Flashcards