piu

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av pirkko sundeborn - 11 augusti 2010 18:33

Idag har min make fått upp mina FINA hjul på väggen o planterat rosor i bänken nedanför det blev fint, de får växa till sig så då blir det finemang. Har varit till sjukgymnasten också idag , idag "drog " han 15 kg. Det är skönt medans man ligger där men efteråt är det ingen nämnvärd skillnad. Jag får gå där nu 1 gång i veckan. medans jag väntar på magnet röntgen. Nyss var Alicia o  Mutti fram otillbaks hit o sa hej, de kom från Mini semester de har varit till Stockholm med en kompis o hennes 2 barn, imorgon kommer hon till oss o på fredag också för Jens är i Stockholm o jobbar  fredag kommer även Trollet , har pratat med Alicia att hon får hjälpa till o se efter henne o leka  Cornelia tycker om Alicia o gör som hon gör. Det ska nog gå bra tror jag, slåss dom så finns det ytor att vara på men de brukar inte göra det. Skojade bara. Alicia åker hem på fredag kväll Mutti jobbar sent så hon är inte här före 20.45 .Hoppas det blir finnt väder så man kan hitta på något .Ni får ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards