piu

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av pirkko sundeborn - 18 augusti 2010 09:13

Igår kväll åkte vi till Igel o fiskade lite men ingen napp. Satt där en stund bara så vi fick lite luft, Ingvar skulle ju upp o jobba imorse så då gick det inte sitta hur länge som helst. Igår hände det lite tråkiga saker  Bennys fru Carro var med i en bil olycka på väg hem från jobbet i Silje, tur att det gick bra med henne men bilen är det visst värre med helt skrot, tur att lill-trollet var kvar på förskolan , när jag hörde det så hjärtat hoppade högt. Plåt går ju köpa men inte människor.idag ska jag till sjukgym. igen o "dra " skönt för stunden. Jag ska inte göra så mycket mer bara lite små pyssel känns det som har ont som fasiken igen, får vi se hur det går att ta sig till Selånger till helgen får hasa sig fram o sitta på alla bänkar som finns där  Ingvar vill ju gå han var inte med förr året där för han jobbade då, så fall blir det en liten tur bara om vi ska gå. Vet inte heller vad det blir för väder.Nu ska jag gå o ta mig en  dusch o göra mig klar för VCentral besök, ni får ha en skön augustidag så vi höres.

Ovido - Quiz & Flashcards