piu

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av pirkko sundeborn - 20 augusti 2010 12:57

Imorse åkte jag i väg till Plantagen dom hade 50 % på barrväxter o lite annat, så jag handlade lite grann det går åt mycket blommor på det nya uteplatsen där på baksidan av huset, man får köpa lite i taget. Så nu har mannen min o göra igen till helgen hih-hii, Igår åkte jag hälsade på släkten i Bredsand , har inte varit där sen hur länge sedan som helst, men jag brukar inte åka så ofta o hälsa på någon annan heller, har blivit nästan folk skygg, men den här jävla värken tar slut på mig snart, har ingen lust till något snart. Igår eftermiddag när Ingvar kom hem o vi hade ätit så tog jag en sväng till min kantarell ställe hittade lite gulisar. Åkte sedan mot Åstjärnorna en bit ,mötte Anki o Kjell de var på väg o fiska, pratade några ord med dom, jag var så himla less igår kväll på allt jäklisskap så det var skönt o åka en sväng o lufta hjärnan, sedan ringde Christina vi surrade säkert 1 timme det var skönt o prata av sig lite, Nu ska jag gå o förbreda maten till middag åtminstone skala potatisen sedan får vi se vad det blir. Ingvar skulle kanske till svamp skogen sedan sa han igår kväll då blir han borta hela kvällen garanterat han ger sig inte innan han har hittat svamp, duktig man som drar hem mat till vinter förrådet.Jag rensar dom iallafall , för gå i skogen kan jag inte, det hemskt hur det har blivit som.Nehej nu får ni ha en trevlig dag så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards