piu

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av pirkko sundeborn - 31 augusti 2010 13:37

Ja vad har hänt , lite av varje, en dag var jag fiskade i O-sjön ingen firre. Sedan har jag hängt på min make lite hit o dit. Suttit i bilen medans han var på affärer i Birsta. ( Hemskt ) men följde med för att se folk, annars blir man mer "tossig " vad man redan är. Idag vaknade jag tidigt o kände mig rätt så hyffsad så jag åkte till Långsjön på en kopp, så tack för kaffet. Sedan åkte jag till Kvissle där var det utförsäljning på Folkan så jag köpte lite bruks artiklar, sedan kom Mutti på en kopp hon var i Bommen o handlade , hon har åkt o hämtat Alicia o en kompis från skolan, skulle till stan o köpa lite höst kläder till skol tjejen. Annars är det riktigt härligt väder sol o varmt som det nu kan vara så här års. Idag ska jag ha enkelt för mig med middagen bara  HÄNT I VECKAN, men det är rätt så gott det också ibland. Ni får ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards