piu

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av pirkko sundeborn - 17 augusti 2010 15:01

Ja det var inte roligt igår kväll när de små hade åkt hem så vid 21.15 började larmet ILLLL TJUTA , Ingvar hade gått o lagt sig han ropade VAD i HELSIKE gör du, jag gjorde absolut ingenting läste tidningar i köket , ( Förmodligen har trollet ? varit på central enheten o tryckt någon rolig knapp) Så fanskapet började o larma , hon ställde nog in på ringning så vi skulle inte somna för tidigt, hah-haa. Det måste gått till på något sådant vis ???? Vet inte , jag som är halv blind försökte i skum belysning o leta rätta knappar o stänga av fanskapet , fick inte tyst helvetet så jag slet lös Alla kaplar som gick till enheten telefon o hela allt, tystnade fanskapet iallafall, men kl 00,15 så larmade det igen några snabba tjut, men sedan har jag inte hört för jag somnade . Har kopplat tillbaks skiten igen ,har varit tyst idag så vi får se.till kvällen, hon kanske ställde in den på larm på kvällarna, vet inte ???????? Men något positivt vad det iallafall , det gick inte öppna dörrar i går kväll för då larmade det så jag kunde inte gå ut o röka. Sedan när jag fick det tyst så ville jag inte prova o öppna dörren för då kanske det hade börjat VRÅLA igen.Tänkte på Benny när larmet gick, det kanske var han som ställde in igår kväll innan de åkte hem( hih-hii.)som tack för gammal ost. Vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards