piu

Alla inlägg den 3 september 2010

Av pirkko sundeborn - 3 september 2010 09:33

Har inte fått gjort  ngt. nu på ett par dagar, lagat middag . JAG MÅSTE , göra ngt, idag , men det är hemskt förjävligt. Men , men det har jag haft nu så länge så jag börjar bli van. Vi ska ju till Ekke på släkt träff imorgon så jag får hitta på ngt, o ta med , vi ska ha med oss eget vad som helst. Måste ringa dottra o fråga vad de har tänkt o ta med sig. Men hörde att , det blir många som inte kunde komma , vår son med familj  en kusin med sin fsmilj från Ö-sund, fick inte ledigt på söndag , jobbar tidigt på sön. morgon, en tjej från Uppsala skulle heller inte komma , så då faller det 10 tal bort. men vi blir ca 40 stycken ändå. Vi åker också senare för Ingvar jobbar imorgon på dagen . Om det är väder så åker vi bort på söndag med vagnen SKÖÖÖÖNT, komma hemifrån o tänka på ngt, annat sitta vid elden o grilla en körv , det enda njutning jag har nu mera, Så då vill jag göra det om möjligheten ges. Skulle bara också skriva att vi brukar ha nattliga "besök " här i kring , igår natt var det ngn. bil som kom mitt på natten på bak sidan av huset o vände eller vad dom gjorde???? Förra veckan var dom o rotade i handsfacket på min bil mitt fel glömde o låsa.Men ändå, det är ju för helsike VÅRAN tomt, Konstigt att dom jäklarna törs, så mycket hus runt om kring. Hörde att dom hade varit o smygit om kring på andras tomter också, vet inte om dom har tagit ngt, Nu måste jag ta mig i kragen o ta mig till ICA ni får ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards