piu

Alla inlägg den 28 september 2010

Av pirkko sundeborn - 28 september 2010 16:15

Idag kom Mutti , Alicia , Alva o Anna-Maria på besök, vad glad jag blev Anna-Maria har varit som "tredje barnet " i vår familj , när hon var yngre var hos oss jämt, var mycket bra kompis med Benny o sedan med Jeanette,  Jag var likadan mot henne som mot våra egna ungar, Det var samma gamla glada Anna. Maria som för länge sedan, hon skulle komma mera gånger o hälsa på. Hon gick till kylskåpet som förr , det är kul det. O ville ha kaffe som vanligt, hon sa det alltid förr Pirkko jag vill ha kaffe, men hon gjorde det själv också. LILL TÖSAN har blivit stor.Ingvar åkte tidigare till jobbet idag för han hade möte, sonen är hemma idag o har så vansinnigt ont i huvudet, så jag uppmanade han att ringa sjukvårdsupplysningen, inte bra alls o ha så ont. Ringer lite senare o hör om han har verkligen ringt dit. Mutti ville att jsg skulle komma i eftermiddag  o surra bort en stund, vi får se hur jag gör. Har nyss ätit en Pizza , händer inte så ofta men idag gjorde jag det, hade stekt fläsk pannkissar till mannen min, o jag är inte så förtjust i det, så när jag åkte på affären så fick jag en ahaa kännsla köp Pizza. Ja, ja ni får ha det så bra tisdags eftermiddag o afton vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards