piu

Alla inlägg den 20 september 2010

Av pirkko sundeborn - 20 september 2010 21:55

Ja det har ringts från alla olika företag o tjatats säkert 4 samtal, fy vad jag blir så less på dom, fattar inte hur dom kan ringa när vi har NIX, Idag har jag varit bara till Kvissle , o blev stoppad av farbror polis, körkort o blåsning men det är ju bra, att det kollar, fast det är alltid dom som har promille i blodet som kommer undan tyvärr.Allt såg bra ut så han önskade en trevlig fortsättning på dagen, tack.Det är väl allt som har hänt idag tvättat lite o lagat broggoli gratäng , det är allt. Imorgon vet jag inte vad ska jag hitta på kanske åker till Birsta får vi se om jag mår bra. annars sitter jag väl o stryker lite tvätt . Ringde till trollet nu ikväll hon var bra så gott som, men hon skulle bli hemma imorgon också o åter hämta sig, go fia hon har lärt sig o prata så bra nu man förstår nästan allt hon säger , du milde vad hon pratade ikväll, lekte koja med pappa sin under bordet. Tur att kräk sjukan har gett med sig. Nu ska jag gå o slänga lite ved i pannan o gå o lägga mig, så natt i natt.

Ovido - Quiz & Flashcards