piu

Alla inlägg den 21 september 2010

Av pirkko sundeborn - 21 september 2010 14:32

Imorse for jag till köp meckat Birsta o inhandlade lite presenter till trollet hon fyller ju hela 3 år snart, o så köpte jag nya jeans till mig själv o handlade även föda, håller på o kokar dillkött tills i morgon , det var länge sedan vi åt det men idag blir det stekt sill ,redan vattnas i munnen. Nu är jag helt jäkla slut, efter besöket där ute i Birsta , trodde att jag skulle bli där för all evighet, bena värkte o rygg stackarn inte ens o tala om jag som älskat o gå i affärer förrut ,men jag gjorde snabbt det jag skulle o sedan hem , hade tänkt att gå o titta på blomster landet också o kolla på rean där eller plantagen men det sket sig, får ta det annan dag.JAG BLIR TOKIG PÅ DET HÄR HELVETET!!!! Men snart ska jag ju till MR så vi får se vad det är som är galet, eller om inte latmaskarna har byggt bo i ryggraden på mig.??? Ni får ha en skön eftermiddag gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards