piu

Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Ensam .......

Av pirkko sundeborn - 17 september 2009 08:54

ja nu har dom åkt i väg..   Får vi se vad jag ska hitta på idag ?? Kanske åker till fru W fram otillbaks??? Vad till Mörner igår de tog en himla massa prover , o skickade remiss till ryggröntgen , hittade inte reflex på högra sidan heller han slog o slog men icke någon reaktion. Han skulle höra av sig. Något är på tok men vad??????? Undra sa flundra om jag skulle även ta mig till Birsta o införskaffa nya gardiner till köket , det var ett tag sen jag köpte nya, o även börja titta 2 års present till lill-fisen. Det börjar närma sig  det också, lilltroll redan 2 hugaligen vad tiden springer i väg. Hon får säkert "ASS" på sin stora dag (glass) . Hon är för go när hon frågar efter det, fammo ass säger hon lite tyst så inte mor /far hennes skulle höra det!!!   De kan de .Idag är det riktig blåsdag sa Nasse man får hålla sig i hattten.  Ja ha det gött folk

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards