piu

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

första frosten,,,,,,,,,, huga

Av pirkko sundeborn - 24 september 2009 08:54

 Hej igen , det var flera dagar sedan sist, men har inte haft ork o lust att uppdatera. Har varit på olika ställen sjukhuset b .l .a. röntgen o handrehab dom sa att handen var längt i från godkänt, så jag får göra övningar o sedan i ocktober tillbaks, de sa att när man måste operera så himla många ggr, så blir det en massa ärrbildningar i "lilla- handen" så det vill sig inte riktigt komma i gång, hela arm systemet har liksom " blivit förstelnat fel belastning. På måndag har jag möte med ja gud vet alla på kommun. Får vi se vad dom kommer fram till det kanske bli "ryggis" vet inte F. k kanske fixar så ja vad vet man. Men huvud saken är att det händer något, den här ovissheten är ju värst. Men dom ska utreda mig  nu med ryggröntgen o lite till jag köper inte antaganden längre, de måste komma till klarhet vad jag har för FEL???????  Kommer knappt i o ur sängen , har så ont i ryggen o händerna , kanske "lat masken som vill ut. I dag kommer lill-  troll med familj på besök , jag längtar att få träffa henne go fisen, Ingvar sa att hon har börjat prata så himla mycket nu, det händer mycket nu med de små liven , igår var den andra fisen också o hälsade på med mamma sin ,fick stora kramar. Så jag väntar dom goda sakerna idag igen, de lättar lite på tillvaron ,jag ska bjuda dem på lite mat hade jag tänkt. Igår stekte jag vildsvins kött som Ingvar hade med sig från Sm -land jag ville inte ens smaka jag har blivit så "kvackel" mage. mådde nästan pyton när jag stekte dom, . Men jag är sån kan få för mig saker o ting så det går icke att äta, så var det med kanadagåsen också , fick för mig att dom åt råttor så då vad det färdigt för min del. Ja, ja vi är olika eller hur???  Fast man stoppar någ i sig värre saker utan o veta om det.Nu ska jag göra ingenting på ett tag väntar på att facket ska ringa, hatar o vänta på ett samtal när dom aldrig ringer. Ingvar har åkt en sväng så jag är ensam för tillfället. Ni får ha en bra dag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards