piu

Alla inlägg den 10 mars 2009

Av pirkko sundeborn - 10 mars 2009 15:36

Igår kom Familjen Näsman o Sundeborn på besök, de åt här lite soppa- Började känna mig olustig redan igår kväll mag knip, o allmänt blääääk.... Fan tänkte jag för jag skulle till HUR idag, så jag vaknade vid halv sex i morse o klev upp, kände mig sådär, men tänkte att det blir någ bättre snart, men jag gjorde mig ordning för att åka till stan ......... men de ville inte min mage , så det var bara att ringa o avboka hela alltet, men under dagen har jag kännt mig hyffsad, har hört flera som har eller haft sånt här skit, man börjar fråga sig vad är allt detta som går o rör sig hela tiden ??????????????? Ska man aldrig känna sig frisk. O så det här jäkla väder då snö. snö .......... så långt ögat når, o det kommer hela tiden nytt vitt elände . Vår får man åka o leta i Afrika här finns det då inte kan jag säga  säkert 70 cm snö. o där de har samlat snö så högarna är 7-10 meterhöga  , de är sanning. Så mycket snö har vi inte haft sen Moses föddes. Nu har väl alla skoter åkare fått sina lustar mätta. Man fattar inte varför dom är i samhället o åker efter när det finns HUR MYCKET som helst snö överallt ????????!!!!!!!!!! ja det om detta vi får höras så ha det i snö yran.

Ovido - Quiz & Flashcards