piu

Alla inlägg den 25 mars 2009

Av pirkko sundeborn - 25 mars 2009 21:40

Igår var jag besiktigade min bil det gick UA det var ju ngt. positivt sedan var jag hos kissemissarna igen ca 1 timme , läste kataloger medans jag var där. Idag har jag varit på HUR igen det var rätt så bra , mest handlade de om Sömn o dess betydelse för återhämtning det var en sköterska som förläste om det . På vägen hem var jag o handlade lite föda, o skickade våra o Näsmans räkningar så nu är de eländet ur världen för den här gången.Ingvar har varit till ögon idag det vanliga kontrollen Bengan skjutsade  för man får inte köra gärna bil efter fotandet, så tack för det. Sedan har vi väl inte gjort så mycket bara varit sonen ringde  nu ikväll de skulle komma o hälsa på i helgen söndag troligtvis Ingvar jobbar ju lördagen så det blir så sent då. Kanske får jag hitta på något ätbart till lunch eller middag vilket det nu blir får höra med dom vilken tid de tänker komma. Kul o träffa trollet igen, man kanske får en kramis eller två??? Är man snäll så får man säkert en puss också, av den lilla fisen. Jag känner mig rätt så trött så jag tror att ska gå o kojsa med gubben han sover någ redan? Jag ska till docktorn imorgon rätt så tidigt . Så natt i natt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards