piu

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av pirkko sundeborn - 31 mars 2009 16:25

Idag har jag varit på stan igen , det gick flera timmar dit, fatta inte vad jag gjorde ??????? Pratade en himla massa. Jag fick säkert vätskebrist eller ngt. liknande där på slutet, det bara snurrade i huvudet o kände mig jätte konstig, gick till bilen sedan o fick sitta en stund o andas innan jag körde iväg hade så ont i huvudet, hade en alvedon i väskan som jag tog där medans jag satt hos Maria. På vägen hem stannade jag på Lidl o köpte lite mat . även färdigt mat bara att värma Ingvar fick Jägarbiff o jag tog kalkonkött (inga höjdare precis men det mättar väl en hungrig mage en stund iallafall) Jag orkade inte ens stanna hos katterna på vägen hem så vi får åka dit sedan o släppa in dom o mata. Men det är ju rätt så fint väder så de dör inte precis.De får vara ute en stund till. Benny ringde i morse o sa att lill-fisen har FEBER igen , inte klokt alls, hon var lite snorig när hon var här, Hela tiden sjuk. sjuk.......... nu vill jag att det ska vara stopp med det . Nu ska jag gå o fixa lite java efter den super middag som vi har intagit, hah-haa. Ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards