piu

Direktlänk till inlägg 23 april 2008

ute hela dagen

Av pirkko sundeborn - 23 april 2008 18:01

Ja det har jag verkligen varit. Städade lite försiktigt i husvagnen, bara lite .Får tar det eftersom ryggen blivit bättre, fast jag har god lust o göra allt jag har missat på 2 veckor. Men det är inte riktigt 100 än så då får jag ta det lilla lungnt. Ingvar har hjälpt grannen idag o hämtat en stuga på Bauhaus en som de får montera ihop själva. Sen har han städat lite ute. Imorgon blir det inte så mycket gjort för då kommer Tanja hit o gör våran deklaration, lite jobbigt nu eftersom vi gjorde husaffär, får vi se hur det går med den saken. Nu väntar jag på att Christina ska ringa, ringde nyss men hon var upptagen med något annat, så hon skulle ringa upp. Sen har det väl inte hänt så mycket mer än det gamla vanliga. Moster o gubben hennes var här igår kväll hon o jag får till Orrsjön o kollade hur det såg ut där men det var så mycket is på vägen så jag kom inte ens upp för backen ,så dit får det vänta ett tag till. Så vi blir någ hemma sista april för Ingvar jobbar ju i allafall, så vi kan gå med barnbarn o familjer deras o titta på elden här borta vid NSK. Vi har också bidragit till elden med en massa skit. Nu sätter jag punkt, för ikväll , ha det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards