piu

Alla inlägg den 18 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 18 februari 2008 18:14

Ja nu har vi ätit o skickat hem Jens o Alicia , Bengan ringde förut dom skulle komma på en kopp.Det var någon mycko förut på telefon ringde 2 ggr det var samtal från Bulgarien vet inte vem det var hördes inget i luren, ingen kan ju vara där på semester nu heller det går ju ingen resor dit,så vete tusan  kan vara någon fel ringning. Idag kom Jeanette o Mattias med Alicia dom hade varit i Gnarp o köpt tyg 15 meter möbel tyg Mattias skulle ha det till några konferans stolar på Sidsjö hotell,Alicia hade fått av tyghandlaren en j_kla massa tråd rullar med alla det olika sorters färger, naturligtvis har vi tråklat hela em. men hon va jätte duktig för att sy första

gången i sitt liv hon sydde till o med knappar. Hon gjorde en present till moffa ,vad det nu var. Stolt var hon när moffa berömde konstverket,det hade hon gjort alldeles själv.Det är så man nästan bli tårögd. Nu kommer Ingrid o Bengan säger Ingvar. så hejsan svejsan alla människobarn.

Av pirkko sundeborn - 18 februari 2008 12:52

Ja jätte tack till Anki för en god soppa lunch!!!!!! Annars har jag suttit på fm. o ringt till v.c   och beställt tid till distriktaren för stygn o gips borttagning 29/2 fick jag komma, sedan skulle jag ta ut medicin på apoteket men hör o häpna dom hade inte skickat recept dit fast jag pratade med dom förra tisdag dom skulle vara där mitten på förra veckan sade dom ,så då ringde jag o  var rent förbannad undrade vad dom sysslade med? Det gillade hon inte men det är livsviktigt för mig att ha sprutor .Nu väntar jag mitt älskade barnbarn ska komma hon ska vara här till 17.00 ca. Jeanette måste sova en stund innan hon ska börja jobba kl 20.00 det något dom gör på IKEA nu. Men det är bara roligt när sessan kommer hon är mycket rolig liten "unge" lill gammal .Har redan förbrett middagen eller det gjorde Ingvar igår skivade fläsket o skalade o hackade löken det blir fläsk o löksås ,potatis till middag lill trollet får korv om hon vill inte ha fläsk men det tror jag att hon äter det, hos mommo får man välja lite ,det är väl lite så hos alla mommos eller???????  Jag vet att det är lite fel men ,men.......

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards