piu

Alla inlägg den 29 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 29 februari 2008 18:15

Ja , nu har vi varit o shoppat i Birsta åkte 12.20 kom hem 17.15 man blir alldeles slut när man är där det är en enda virr varr hela Birsta City , man hittar knappt sig själv där. Ingrid köpte guld örhängen till son hustru o sen var vi lite överallt, köpte nytt tyg på Jysk tänkte sy nya gardiner till V. rum.  5 meter för 149 kr. bra pris. Tjockt  tyg . Så nog har jag göra om jag får inspiration, men just nu har jag inte det så de får bli en annan dag.Träffade Kjell Borg har inte sett honom sen Sundsvall brann snackade med honom en stund, han o hans nya sambo skulle åka till  Florida nästa vecka, det är så man blir lite avundsjuk fast det är bara 1 månad sen vi var till Lanzarote men så fort man har kommit hem så längtar man tillbaka igen, men har läst att det blir så . Vi har bestämt att vi ska åka iväg varje år någonstans,fast vi har ju varit det dom sista årena förutom förra året för då strulade vi med hus affärer o flytt renovering o jäklesskap så vi hade inte tid.Jag skulle vilja åka till Oman men Ingvar är inte så pigg att åka dit, jag skulle gärna se om det är så sammetslent på kvällarna Tusen o en natt. Är det någon som varit dit som läser detta så skriv gärna o tala om hur det var.Nu ska jag  brugga lite kaffe, mat blev jag bjuden hos Ingrid  det blev Lasagne gott var det. Tack för det. Ikväll ska jag se Lets Dans  o mysa alldeles för mig själv I kommer hem inatt någongång????????


Av pirkko sundeborn - 29 februari 2008 11:54

Idag fyller Mojan 52 år så grattis! Ska ringa till henne ikväll. Idag har jag varit o tagit bort gipset o stygnen 7 st, var dom det såg rätt så hyffsat ut, får vi se vad det blir ut av det hela. Träffade på vc Larsson o hans nya dom ska få barn . Det vet någ inte ens Mutti??? Nu har vi ätit lunch korvsoppa det var gott. Snart ska jag hämta Ingrid hon ska till Birsta o köpa present, Bengt är inte så förtjust o springa i affärer så kan jag följa med  istället. Nu ska jag göra mig i ordning, hörs kanske på em, ha det....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards