piu

Alla inlägg den 23 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 23 februari 2008 14:12

Vaknade tidigt som vanligt 06.05 fast jag hade tänkt sova länge Ingvar fick ju åka till Umeå idag vet inte när han kommer hem trodde att han skulle hinna 12 bussen därifrån. Har inte gjort så mycket idag åkte ner till Kvissle o gick en stund men det stormar så man vill inte vara ute, gick in på Nivrena träffade Rosita oh vad hon pratade om allt mellan himmel o jord. Sen gick jag på systemet o köpte 2 flaskor röd vin, inte ofta jag går in där har nästan fobi när jag ska in på systemet, vet inte vad det är. Tänkte om vi kanske blir sugen o ta ett glas till Melodifestivalen. Vi får se.J ,J oA var här o lånade släpvagnen dom skulle till Birsta o köpa byggmaterial. Ringde även till Christina i Borlänge o surrade en stund hon var fortvarande förskyld 3:dje veckan.Visste inte när de skulle komma hon hade så mycket just inplanerat. Längtar att dom ska komma snart har aldrig haft en sån kompis i hela mitt liv , tänk o träffa bara sådär på en sol semester i Turkiet för 6-7 år sen otroligt att kemin stämmer precis samma med hennes särbo Anders världens trevligaste människor, o gästvänliga till tusen. Kul.Jag ska börja steka lövbiff ,ska göra kantarell sås o slå över biffarna + klyftpotatis.Det gör jag sen när I kommer hem.Imorgon ska vi väl åka till K-Rauta o leta efter duchdörrar "böjda" liksom o köpa glasblock .o annat som fattas där nere.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards