piu

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 26 februari 2008 20:30

Vaknade vid 8 tiden men log kvar i säng halmen tills 9 nästan ville inte börja stöka för I sov visste inte när han hade kommit hem från jobbet i natt. Alldeles efter frukost åkte I o B till Birsta o köpte grejer b.l.a  en duchvägg 120 cm bred det var extra pris på den 1295 kr. så man får passa på när det är lite billigare för det går pengar som smör i solskenet när man renoverar. De kom inte hem förrän vid 1 tiden   så då åt vi lunch ungstekt lax  med pepparrotsröra potatismos o kokta grönsaker gott. vid 15 tiden hämtade jag lill sessan från dagis, Jens skulle jobba över, vi gick till ICA o köpte glasspaket o en Prinsess tidning. Tvättade av henne lite grann i badkaret o bytte underkläder, för dom kanske inte hade tillräkligt med varmvatten dom måste elda , så jag var på den säkra sidan för fröken måste i säng o visste inte riktigt när Jens kommer heller. Men han kom 17.45 så det blev inte så sent iallafall. Ingrid ( grannen) ringde o ville att jag skulle komma över o ta en kopp så jag gjorde det, fast jag skulle åkt till Timrå ientligen med min vita matta , moster skulle slänga den i stora maskinen imorgon hon har en sådan i deras tvättstuga men det var så dåligt väder så jag ides inte, det får bli en annan dag . Skulle titta på grannfejden men TV mottagning är väl så dålig så jag ser inte ett j-la skit det är det alltid när det är sånt här skit väder.Nu ska jag gå o ta mig en dusch o ta på mig aftokläder det lät väl fint ,morgonrocken va mysigt. Natti natt alla människobarn hörs imorgon

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards