piu

Alla inlägg den 25 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 25 februari 2008 10:02

Morgon!! Har varit på nätet o sökt priser på regelvirke Bygg max verka vara billigast, men idag skulle vi inte åka det var annat som stog på dags shemat, olja skulle komma b.l.a Bengan kunde inte följa med idag hans brossa är här så det blir imorgon. Benny ringde igår kväll , han hade åkt på magsjuka ,fy nu är det bara o hoppas att inte jag åker på det . Jag blir ev. så fruktansvärt sjuk, för några år sen fick jag ligga på sjukhuset i dropp, det är väl p.g.a diabetes? Jag tycker inte att jag vill vara mer sjuk vad jag är. Idag ser det så härligt ut ,men det blåser som bara den.Ingvar gick med sand till I o B dom hade inget hemma , o det är så himla halt överallt.Nu ska jag skriva dom j_la räkningar igen inget roligt men det är nog lika bra att göra det så de hinner det är ju mindre dagar den här månaden.Fortsätter kanske skriva mer på kvällen om det är något att skriva.Ha en trevlig dag alla människobarn...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards