piu

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av pirkko sundeborn - 21 februari 2008 15:04

Idag väkte Alicia mig kl 06.45 det hade hänt en olycka tur att vi hade kiss skydd, det bruka inte hända så ofta , men hon var så törstig igår kväll. Men det är ju inte hela världen det går tvätta lakan. Men vi klev upp då hon ville se en stund barn program ,medans jag gjorde i ordning frukost kokt ägg ,yoghurt o smörgås. Sen gjorde vi lite fruktsallad istället att bara äta frukt,jäntan gjorde allt själv skar upp frukten o blandade det blev jätte gott förstårs. Sedan åkte vi till dagis halv elva ca. Sen åkte jag till Timrå  o hälsade på det var ju ett tag sedan jag var där åt lunch , sen följde moster med när vi får o letade en dragkedja till Alicias ny overall . Men det fanns inte i Timrå så lång. Sen åkte jag till stan gick på Fitiga Fingrar där hade de men inte så många , nu för tiden är det nog ingen som byter kedja tror jag?? Inte jag heller så ofta men Alicia har haft Overallen 3-4 ggr. så man kan ju inte slänga den. Nu håller jag med maten igen det blir typ Enchiladas fast lite enklare variant med köttfärs istället för lövbiff, duger gott på en torsdag.  Jörgen fick svar idag vad det var i hans mage det var en blindtarmas inflamation det hade även brustit så nu mådde han mycket bättre skulle få åka hem på kvälls kvisten, skönt att det inte vad något annat hemskt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards