piu

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 5 juni 2008 15:14

Idag är det så fruktansvärt HETT står totalt stilla , känns inte att allting är öppet. imorse ringde Anki vi surrade en stund , sen när jag lagt på så slängde jag i mig lite snabb lunch o åkte till Långsjön hon sa att hon skulle sätta på java o ta en kopp så då tänkte jag överraska henne. Så där blev jag sittandes till 14 ca vi pratade o pratade . Sen får jag till Ica  o köpte mjölk nu har jag satt köttfärs limpa i ugn , det var ett tag sen vi åt det. Annars kommer väl inte hända så mycket mer idag, I o B ska till tippen om det nu skulle vara något. Får väl gå ut o vattna o vattna det är så torrt så det dammar ute på gräsmattan, det hade vi aldrig på Värsta där var det blöt o fuktigt hur torrt det än var men det var väl Ljungan som gav fuktigheten.Är så less o sätta något över huvudtaget här för det torkar bara bort.Men så är väl livet i Finnskogarna så det så. Ni får ha det bra i sommar värmen

Ovido - Quiz & Flashcards