piu

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 8 juni 2008 18:53

Idag har vi bara varit åtminstone Alicia o jag  Ingvar o Alicia åkte till Ica maxi imorse o köpte en  barn bassäng 188 cm bred jag skulle kunna doppa mig i den, så Alicia har badat hela långa dan, Ingvar har fyllt igen gropar som stubb killen lämnade på framsidan bak sidan får sonen komma med traktor o greja till det. Idag har vi ätit fläskottletter o potatisgratäg lill tösen åt som en häst igen har börjat gilla kött har knappt velat ha det förrut, det är ju bra. Snart ska Ingvar åka o hämta J o J från tåget. Alicia sover över här , annars måste hon upp så tidigt i morgon, jag skjutsar henne till dagis en stund imorgon så Jens får hämta henne där sen. Tisdag morgon ska jag åka till Nolby vid 7 tiden o ta med jäntan sen hit när hon vaknar, för dagis är stängt.Då ska hon vara här hela dagen. Onsdag ska jag även vara barnvakt en stund för Jens ska på samtal. Men jag har ju inget för mig så det gå ju bra. Till helgen ska jag inte vara med mina barnbarn då får jag väl ägna tiden åt min man vi ska inte göra ett skvatt säger jag nu ,men o men????????? vet inte vad vi ska hitta på för kul. Nu ska jag gå o titta på vad moffa o tösen gör, har det så bra alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards