piu

Alla inlägg den 17 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 17 juni 2008 22:01

Idag sov jag länge Anki väkte mig vid halv 9 tack för det, Sen åkte jag o handlade i Kvissle skulle köpa "färsk" strömming.dom fick de idag. Sen har jag lagat inlagd strömming, rullstr. bacon lindad ox stek o pepparlax tjuv smakade den det var skit gott gör någon kallsås till den typ avocado med lite sting i blir säkert bra. Moster skulle till O-sjö redan i morgon dom kommer att vara barnvakter åt 2 . Sedan skulle deras vänner kanske komma dit o fira helg jag ska någ också dit Ingvar har ju som sagt var jobbar helg förmodligen får dom jobba , osäkert vet inte förrän på torsdag em, hur det blir. Men så fall kommer han o sova hos mig ändå i O-sjö om jag ska dit åker väl därifrån till jobbet , så han får skåla midsommar med ramlösa om han ska jobba. Nästa vecka kommer Alicia att vara med oss från tisdag kväll o resten av veckan Jens ska åka o jobba i Kalix o Jeanette jobbar till 20.15 om kvällarna är hemma 20.45 , så det spelar inte så stor roll om vi har henne hela tiden, vi kanske ska hitta på något om det är väder så kan man alltid kanske dra , men på torsdag måste vi vara hemma I ska ta prover på Lab. Ikväll har sonen varit hemma o grejat med maskin på tomten Tack för det! nu säger jag natt till er , ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards