piu

Alla inlägg den 19 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 19 juni 2008 14:09

imorse var jag o Bengan o besiktigade släpet det gick bra , tack herr Nilsson för hjälpen. Sen har jag varit o handlat , jag var inte ensam på affären måste jag tillstå. Blev alldeles svettig. Sen har jag dammsugit lite så dammråttorna ska inte yngla av sig, hah. Ringde till mannen jag är gift med o frågade om han visste hur det skulle bli med midsommar jobbandet, visste ej. Så jag väntar o lasta bilen tills han kommer hem, det går fort.Har varit även till I o B  o sagt glad midsommar då kom även nästa granne en gammal  polis m fru dit så vi satt o drack en kopp innan de skulle till sin stuga i H -sand. Pratade med Jeanette hon har feber o riktigt sjuk lät de som skit också , dom visste inte hur deras firande skulle bli, kanske Jens o Alicia åker fram o tillbaks själva till Alnön , Jeanette vill någ vara tyst o alldeles själv , när man är så dålig. Hoppas att det bli bättre snart. Krya på dig. Nu ska jag hitta på något att pyssla med. Ha det alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards