piu

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 11 juni 2008 14:50

Fy vad jag är inte pigg , igår slutade barnvakteriet tvärt. Jag var o hämtade Alicia som sagt kl7 var jag i Nolby, sen åkte vi hem till oss vid 9 tiden när hon hade vaknat, o åt frukost med moffa, jag hade så jäkla ont så visste inte vilket ben jag skulle stå så Ingvar fick ta hand om allt fick ringa till Jeanette så hon kom o hämtade Alicia vid 15 när Ingvar skulle till jobbet, det händer aldrig att jag måste avbruta passningen men igår vad det så vanssinigt så jag tålde inte höra när folk pratade knappt, idag är det en uns bättre jag börjar misstänka att det är senorna i bena också som är felande , man får slänga sig i golvet eller vad som helst när den där attacken kommer, o läkarna står helt jävla handfallna dom misstänker o gissar tycker jag. Idag har jag heller inte gjort ett skvatt, Ingvar har varit i källaren idag o grejat o målat, nu får han tidigare till jobbet skulle till min kusin o hämta glasblock på vägen, vi får väl börja sätta upp väggen till tvättstugan men måste köpa mycket mer block dom som han hämtar idag räcker ej.Men det bli en bit i allafall .Igår skulle lastbilen kommit med "fyll" men Benny ringde o sa att det kanske var o lämpligt nu när det är som ler välling där de skulle tippat , så vi väntar när det torkar upp lite. Jag kanske också hinner bli bättre på benet så man kan börja planera där, stenen får vi väl inte förrän Januz har varit på sin dotters bröllop i Polen  början på Juli , lilla Ania ska gifta sig man får skicka med något till de unga tu också.Christina ringde igår kväll hon längtar till sundsvall nu men vet inte riktigt när vi hittar  en lucka så det passar oss alla. Hon har rätt så jobigt nu med sin gamla far han ska till ett demens boende , men än fanns det inte plats på det hemmet dom har sökt. Så han ringer flera ggr. om dan till C-tina o frågar om allt mellen himmel o jord pratar mycket Calle Mattias ibland .Nu ska jag göra ingenting  ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards