piu

Alla inlägg den 16 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 16 juni 2008 19:57

I helgen har jag varit i O-sjön sen i fredags , Ingvar kom på lö. fm. Värsta j-la helgen på evigheter sen ett jäkla liv i O-sjön på fredag kväll fick gratis musik till 5 på lö morgon.huga Ja det om det . Sen övrigt var det lite dåligt väder men mellan regn skurar var det riktigt behagligt, vi åkte hem vid 17 tiden på söndag annars hade vi väl börjat med någon projekt förstår jag väl.Idag har jag klippt halva tomten o Ingvar den andra halvan när han kom hem,sen har jag väl tvättat o gjort det vanliga sysslorna, Alicia o jeanette är också hemma  Alicia är så snuvig o snörvlig. Hon hade haft barnkalas igår,hon fyller år först den 23.dje då ska vi vuxna dit, lill trollet är redan 5 år.o på onsdag blir den andra trollet 8 månad huga vad det går undan med de små liven. Nu ska jag gå o ta en kopp java med gubben, ni får har det alla glada, njut av solen sen blir det skit väder hela midsommar.

Ovido - Quiz & Flashcards