piu

Alla inlägg den 18 juni 2008

Av pirkko sundeborn - 18 juni 2008 16:03

Ja mitt lilla barnbarn är 8 månader idag. Hade köpt en midsommar present men det gick inte komma idag till henne för de skulle  med mormor ut o gå o annat. Så på måndag ska vi träffa dem har bestämt träff vid Birsta city faffa jag o C oC  vi ska äta lunch o sedan ska vi köpa lite sommar kläder till lill trollet så hon ska vara fin till  semestern mamma hennes får välja . den andra trollet fick idag  leggings o en lång tröja o så en midsommar blomma hon älskar alla sorters blommor alldeles tokig att blocka o fråga vad alla blommor heter, kanske blivande florist? idag har jag inte gjort så förfärligt mycket har såååå ont i händerna o benet , smörjer mig med linement säkert 7 ggr om dan, jäkla skit att det inte ge sig någon gång. Nu håller jag på att laga lite mat potatis o lax , Imorgon ska jag åka med Bengan o om besikiga en av släpvagnar vill inte åka själv i den här trafiken o tönta mig , det är så mycket semester folk ute nu så jag passar mig i fall jag måste packa de kan ta tid annars går det bra. så imorgon kväll åker vi någ till O-sjön vi är inte riktigt 100 ännu. Men man kan väl sitta där som här , det skulle väl bli lite si o så med vädret. Man kanske sover bättre om det smattrar på husvagns taket. Jeanette var här idag en sväng hon är ju sjuk o Alicia med hon talade om att hon hade varit o köpt en klänning som hon ska gifta sig i vit med pärlor på bröstet vad jag fattade som säkert fin. det tyckte Alicia i allafall . Nu ska jag önska till er alla en glad midsommar .

Ovido - Quiz & Flashcards