piu

Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

VILKET BESÖK idag

Av pirkko sundeborn - 4 mars 2009 21:56

 Ja idag har jag varit till ögon läkare på sj-huset  , det var inte så roliga besked jag fick där presis . mitt högra öga är färdig för operation för lins byte , men jag fick välja själv om jag ville ställa mig i op. kön eller inte. Men körkortet får jag behålla så länge jag har full god syn på det andra ögat o det hade jag , har op. det för 14 år sedan. Så jag sa till docktorn att jag orkar inte ställa mig på 2 operations kö just nu, handen o ögat. det blev alldeles för mycket , jag tror att man blir helt jäkla galen snart med alla jäkla fel , men om synen skulle börja störa mig eller om jag får ont i huvudet så måste jag höra av mig. Varför ska en del människor  får alla fel ???? har väl varit jäklig eller vad det nu kan vara.Så sedan när vi kom hem från sjuk-huset så fick vi telefon samtal det var efterlängtat o uppiggande samtal det , Carro o lill-trollet skulle komma till mig på eftermiddag , jag blev såååå glad , gick o tittade i fönstret hela tiden när de skulle komma , konstigt men sant man glömmer allt elände för stunden när de små kommer o ge en kram o en bröd smulig puss , läkande båda för kropp o själ.Tack för ni finns. Farfar var någ nästan lite less att åka till jobbet precis nästan de kom , hann bara gosa lite med lill-fisen, att man kan vara sååååååååååååååå gullig, man smälter när hon "flörtar" med båda ögonen. Ja sedan gick jag på ica o köpte mjölk o fram otillbaks till Ingrid o Bengan på en kopp . Nu håller jag på o elda lite men det är + grader ute för det regnar just nu, hoppas att det inte blir halt inatt Ingvar jobbar ju , Ni får ha en bra afton .

 
 
anki

anki

5 mars 2009 08:39

Men oj, men du ställ dig i kö attan om det andra ögat blir dåligt och du mister körkortet. Tänk på att man överanstränger det friska när det är dåligt med det andra kram Anki

http://anki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards