piu

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 14 januari 2010 14:27

Idag har jag varit i Sundsvall på HUR enheten , vi hade möte med kommun f-kassa  facket. Gick bra tycker jag, det finns nog inget dom kan erbjuda mig på Kommun så då blir jag slussat till en annan enhet som heter Faraos , kanske jag kan få ett Anpassad arbete kanske ´med lönebidrag, men jag ska först ut o prova om det går , men just nu peppar ,peppar känner jag mig relativt allert. Så vi får se vad det blir . Man måste ju se positivt framåt, fast jag har lite svårt för det, men får väl lära mig det har börjat att tänka lite annorlunda på sista tiden, jag kommer aldrig o bli som jag var, det sa dom också idag på mötet. T o,m .F-kassan sa att DU MÅSTE BÖRJA TÄNKA ANNORLUNDA. Inte samma ös som för 6-7 år sedan, Så jag får hoppas att allt blir till sin fördel. Jag ska väl på nästa möte i början av februari när all pappers arbete blir klart. Ja det om det. Idag är det så kallt igen imorse när jag kom till stan så var det -22 där o det drog kallt , vilket det alltid gör i S-valls stad, Fy så vidrigt. Ja nu har mannen åkt på jobbet så jag vet inte vad jag ska hitta på . Ska gå o läser kvälls tidningen . så ni får ha det så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards