piu

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 15 januari 2010 08:47

Förlåt Reino glömde skriva grattis igår till dig som fyllde år, så GRATTIS nu. Pratade med trollet också igår, en kortis  hon skulle äta middag precis då, hör o häpna hon frågade INTE efter faffa, igår , vad var det då må tro???? Hihi-hii. Idag är det lite mildare igen -20 vid 7 imorse nu är det bara 16- . o lätta snö flingor i luften , Nu istid????????????????????????? Har sovit jätte bra inatt 6 timmar i ett sträck det var inte dåligt. Idag vet jag inte vad det blir känner mig lite förkylds aktig. Men det kanske är morgon krax???? Hörde att mina sjuka kusiner åtminstone en av dom har fått kommit hem Monika alltså, den andre som fick hjärnblödning är vaken men dom vet inte "hur " vaken han är i hjärnan? hoppas hans lungor orkar nu att andas så dom slipper recpiratorn igen,Alltid är det saker som händer. Mycket roligare när det föds små barn istället än sådant sjukdoms skit. Ja nästa vecka fyller ju svärdotter också år, o strax efter sonen men de skulle fira ihop tror jag Carro nämde här om vecka sedan. Idag vet jag inte så mycket vad jag ska göra , går o hänger tvätten till att börja med så jag är tyst för mannen sover ännu, en stund till. Ni får ha en bra dag.

Ovido - Quiz & Flashcards