piu

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 18 januari 2010 15:34

JA svärdotterns f-dag, grattis!!!!!!!!!!!!!! Hon ringde o talade om att trollet är hemma idag ligger i magsjuka, fy attan. Stackars liten fammos lill troll , hon som var så glad o go igår.  Idag har jag inte gjort så mycket Alicia o Mutti kom så vi åt lunch , sedan gick vi på en prommis runt Kyrkmon o till Ica , har ont i ryggen men det gick ändå rätt så bra , vi gick sakta, Sedan har Jeanette suttit o planerat hennes 30 års fest, Vad det ska vara o inte vara o var hur o när. Det blir en hel del folk ska jag säga , hördes det så . Jag har gjort älgfärs biffar till middag med kantarellsås vokade grönsaker o potatis, hoppas det går hem, men det gör det säkert, Ikväll ska jag se Idrottsgalan den brukar vara rätt så hyffsad. Imorgon om det är bra väder ska jag åka o  handla , även försöka hitta äkta ullgarn så moster får sticka äkta ullsockor åt mina barnbarn, Alicia har ju vinterfötter så nu är hon mycket bättre så då ska hon inte ha syntet strumpor. Helvi har stickat en himla massa strumppor åt oss alla , jag stickade mycket förr men nu kan jag inte med mina fingrar längre. Nehej nu ska jag gå o greja lite , ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards