piu

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 29 januari 2010 18:28

Grattis min vän på f-dagen hip hip hurraaaaaaaa. Har faktiskt ringt nyss o surrat med henne en stund. Pratade om att vi vill ses snart igen. Imorgon ska vi till sonen o son hustrun +trollet. C o B skulle fira ihop sina födelsedagar för dom fyller så nära inpå varandra C 18 jan. o B 4 feb. så det passar ju bra. Hoppas bara att Ingvar inte ha fått magsjuka tills dess , han hade ont i magen idag. Men konstigt vad det om han inte skulle få , jag som hade så kraftigt, så då har han blivit smittad. Men vi får hoppas han slipper. Idag har min man skottat färdigt h-vagns taket så man slipper vara så orolig att det skulle rasa , det inte måttligt vad snö det är här. När jag går på vägen så syns jag inte in på gården, men iför sig är jag ju så liten . Tänk om man kunde sälja snö. Nu är det kallt istället 17 - igen. Annars har jag inte gjort så mycket idag varit o handlat lite bara mat , man får handla hela tiden tycker jag fast vi är bara 2 personer, men tydligen så äter vi upp det vi handlar. Ja nu har jag inget mer att sluddra om så ha en skön fredag kväll så hörs vi.

Ovido - Quiz & Flashcards