piu

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 31 januari 2010 22:12

Idag har min man varit ute o grejat , tagit in lite ved b.l.a jag var på ICA först o sedan gjorde jag en stor sats köttfärs smet, en smet gjorde  jag köttbullar o den andra delen biff ala Lindström, det var evigheter sedan sist , men de blev goda vi skulle precis sätta oss o äta så kom sessan o Jens , de åt också med oss, Mutti jobbade ju som vanligt. Alicia ville alltid stanna hos oss medans Jens åker o handlar mat, det är ju roligt så hon vill det, Sedan har vi bastat det var skönt det är ju så kallt igen 23- ids inte skriva om eländet längre, Idag fyller I , s kompis sedan många år tillbaka 60 år så jätte grattis ÅKE , men det var inget kalasande, o han bor ju i Långsele. Lite väl långt o åka o säga grattis i den här kylan, Sedan har det väl varit som vanligt, tråkig söndag, Ni får ha det jag tror att jag ska också går o lägga mig I ligger redan o sover.

Ovido - Quiz & Flashcards