piu

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 24 januari 2010 19:21

Idag har det inte blivit någonting Ingvar har ont i magen, så jag har varit på prommis själv, gick runt NSK o till Ica  fick vila flera ggr, benen liksom låste sig, o gjorde skit ont, men jag gick runt iallafall. HAr nyss pratat med dottern o sonen o lill trollet hon prata så fort  kalle mattias en del o så förstår man en del man får gissa vissa ord, men hon gör sig förstådd den lilla. Alicia stackarn hade visst jätte ont i magen hon satt i badkaret med Jesse för att lindra de onda, hoppas att hon inte också åker  på magsjuka, men det är väl mest troligt att de är på gång. när hon hade så ont. Kan det inte bli sommar snart så dom jäkla sjukorna försvinner ett tag iallafall. Jag ska gå ner o ta mig en lång dusch har jag tänkt mig, Finns väl inget på dumburken heller som jag vill se, Ingvar halv ligger o se med ena ögat på tv, HAr också suttit o mejlat till Christina o Aila långa inlägg alldeles nyss, det var väl det som jag har gjort i mitt intressanta dag  hah, skit bara, skulle jag ha en massa slantar  nu så skulle jag beställa en resa någonstans, man längtar så jag kan kräkas , men iför sig så det skulle ändå inte gå nu i o med att jag sak börja arbetsprova snart. Det var väl tur det så vi kan ju inte åka heller. Ni får ha en skön söndags afton,

Ovido - Quiz & Flashcards