piu

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 19 januari 2010 20:13

Yes det har jag varit idag, stekt bara  2kg fläskottletter o fryst in. Tänkte åka till stada i morse men termometern kröp till -13 så då ides jag inte fara. Men det måste finnas dagar också till "själv vård" eller hur. Pratade med Carro idag o frågade hur lill-trollet mådde, inget vidare , stackarn. Hon ville äta mat, men så fort hon äter så kräks hon. Hoppas det har gått över snart. Det finns ju inte så mycket att ta på heller när hon blir sjuk. Men nu har hon varit magsjuk 2 dagar så det borde släppa nu. Har varit till grannen bara fram otillbaks o varit på ICA. Men imorgon kanske jag gör ngt, Nu ska jag gå o fixa lite kvälls fika , går väl o tvätta mig även en sväng. Nu pratar Ingvar med sonen hör jag. Ni får ha det gött folk.

Ovido - Quiz & Flashcards