piu

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av pirkko sundeborn - 16 januari 2010 18:16

Idag är det väldigt behagligt ute -3 bara så då ville jag ut o åka , vi köpte lite tulpaner o vienerbröd  o åkte till moster o gubben hennes, där har vi inte varit sedan Sundsvall brann , så jäkla länge sedan. Nästan. Satt o surrade bort några timmar. Sedan hörde jag att kusinen min i Finland har blivit sämre igen, måste söva ner honom o lägga i respiratorn igen. Hugaligen läkarna vet inte heller varför det blir så hela tiden, orkar inte andas med egen maskin. Så min moster Lena är helt förstörd nu. det förstår väl vem som helst. o inte tala om barnen o frun hans. Hoppas det vänder åt rätt håll. Sedan har vi inte gjort så mycket mer än ätit när vi kom hem från Timrå. Jag ska gå o duscha en sväng tänkte jag o ta på mig lite lediga kläder. Tittar väl på Stjärnorna på slottet . finns inte ett skit o se heller på dum burken. Ni får ha det så bra .

Ovido - Quiz & Flashcards