piu

Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

e.m

Av pirkko sundeborn - 20 februari 2008 14:20

Nu har jag varit på apoteket tog liten promenad i Kvissle ,det är så sköönt ute, träffade en gammal kompis Grynet vi pratade en lång stund det brukar bli så när vi ses. Måste bara skriva ner vad som hände när jag skulle hämta ut sprut spetsar, kom till apot. tog en lapp satt o vänta min tur ca 10 min. sen när jag kom fram då säger hon att det finns  INTE något till mig ,va sa jag sen talade jag om vad jag tyckte om Nj v.c hon sa att du kan gå till V:C o prata med dom vad som hänt, gick dit frågade efter recept då säger hon på recep. att det ligger någ här i lådan ,tittade efter fanns icke hon gick o pratade med R-M .U kom tillbaks o sa att dom får inte faxa länge direkt till apoteket????????? om det bara gäller sprut spetsar eller allt vet ej. Jag sa att nu måste jag ha dom fick vänta på R-M.U ca 15 min. När hon kom talade hon om att  receptet hade hon skickat hem till mig????????? Varför ,?? Jag frågasatte Lis- Britts vetande   det va henne jag har pratat med vet inte hon det om hon är V.C  chef???? Jag fick 2 påsar spetsar med mig , för jag visste inte eller kunde inte lita på om dom kommer idag eller ej. Dom kom inte idag med posten, jag blir så less på dessa j-kla bessevisser   det är ju livsviktigt för mig hade bara 1 kvar. Första gången ringde jag förra veckan!!!!!!!!!!! Tänk på alla gamla som har svårt att  röra sig.  Nu ska jag börja titta efter vad vi ska äta , mos tror jag korv men det gillar inte min äkta hälft men det får bli som det bli, annars får han väl vara hungrig  . Kanske ska jag gå ut en kort prommis till , imorgon skulle det väl snöa ev.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 23 mars 2012 06:10

 Ja det var det , men det blir inte så att man går in o skriver , i o m att man är i FB o kollar ist. Orkar inte ens skriva  allt som har hänt o händer jobbar o står i  , ska iväg till jobbet strax, men det är ju fredag så det är skönt, Jag tror att ...

Av pirkko sundeborn - 13 januari 2012 17:22

Nu bloggar jag nästan aldrig , man är väl på FB  istället. det har hunnit hänt mycket sen jag skrev sist  gubben o jag  var till Stockholm  när han fyllde  en massa år, jag överraskade  med en weekend med mat hotell supe  skansens nyårs klockor  m, m...

Av pirkko sundeborn - 13 december 2011 15:30

Hemligt så här års jul o-NYÅR ........Borta med vinden .......... ingen  ,inget eller något ,,,,,,,,Alla ska  lyssna på den  ni!!!!!!!! ...

Av pirkko sundeborn - 11 december 2011 08:30

Ja snart är det ju jul ,,känns inte som så, livet går med raska steg jobb hem äta sova , orkar inte så mycket mer, nu har jag vickat 5 veckor på så gott som 100 % nästan . så gamla tanten orkar liksom inte så mycket mer, Nu har jag blivit förkyld oxå...

Ovido - Quiz & Flashcards