piu

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 2 januari 2009 08:20

Så kan man säga , somnade kanske vid 2 tiden i natt, vaknade  hela tiden fick gå o äta piller . vaknade 05.45 sedan vred jag i sängen till 06.30 ach då klev jag upp ingen ide att försöka ens.Jag blir så förbajad när man kan inte sova man är ju så trött o eländig hela tiden.Men jag vägrar att ta mot sömntabletter. Det har dom försökt o tjata läkaren men jag vill inte.Så nu har han slutat med det han vet att jag inte ta i mot. Igår var barna med familjer o gratta gubben o åt middag , lill fisen ville bara ha efterrätt hon var inte HUNGRIG men efterrätten gick ju bra , sicken troll, den andra trollet åt lite potatis o morötter köttet o såsen var det något "FEL" o starka knölar. De kan de små , men tårta var det inget fel på.Men de svälter någ inte ihjäl.De åkte hem vid 19 tiden, sedan kom grannen på kaffetår, de gick hem vid 21.30 Ingvar skulle ju upp imorse. Jens o Alicia ska åka till fjällen idag , Maggan o Tobbe är ju där , Mutti ska jobba hela helgen, så passade det ju bra .Det var i Klövsjö dom skulle till.Benny o Carro frågade om lillen fick sova här , men Ingvar jobbar o jag ska uträtta ärenden idag o sedan orkar jag inte själv  det kan bli alldeles för jobbigt , för alla lyft o bärande, så hon får komma när vi är hemma båda två. Känndes jobbigt att säga nej, men hoppas att de förstår , jag måste spara mina händer nu. får så vansinnigt ont o värk , sedan får jag lida pin det är inget trevligt.O Ingvar är så trött o slut han också, igår satt o låg han nästan hela dagen o vilade det kommer väl i efterskott , allt slit . När han jobbat eftermiddagsskiftet så först full speed till 2 tiden duscha äta o sedan till avlönad arbete till 1 - 3 på natten , det orkar man inte i längden.Idag ska jag till Kvissle o uträtta saker , apotek, bank mmm det är hela tiden ngt. ikväll ska vi till I o B o spela kort lite avkoppling o glada skratt lättar väl upp lite.Ni får ha en trevlig dag alla glada.

Ovido - Quiz & Flashcards