piu

Alla inlägg den 31 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 31 januari 2009 17:33

 Ja livet har liksom börjat återhämta sig lite inte riktigt 100 men bättre än det har varit, nu är det mannen i mitt liv som kraxar. Jag åkte i väg till Benny o Carro idag själv , vi var dit bjuden för Carro har fyllt 30 så idag skulle det blir kalas, men vi var inte så många det var folk som var sjuk som inte kunde komma , men vi som var där fick god smörgåstårta (hemmagjort) fikabröd o  chokladtårta  mycket gott Tack så jätte mycket, ikväll skulle kompisar dit , så lill-trollet följde med sin mormor hem. På vägen hem stannade jag på  Coop Nacksta o köpte lite gotta till kvällen , Men vet inte om I är så sugen , Benny o Carro skickade med till Ingvar lite matsäck så han har nyss ätit smörgåstårta såg gott ut säkert men smaken visste väl han inget om skulle jag tro, har väl inga smaklökar som funkar just nu. Men han tackar så mycket för det. Jag tror att vi ska bara äta typ fika o koka ägg till middag känner ingen större matlust ännu. Har gått ner faktiskt 2 kilo på en vecka , nu när man har varit sjuk. Nu ska jag gå o kolla vad gubben gör. Så ha en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards