piu

Alla inlägg den 10 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 10 januari 2009 15:50

Det var flera dagar sen jag bloggade men det har inte hänt så märkvärdiga saker så har inte haft lust att gå in. Dagarna har avlöst varandra, en höjdpunkt Alicia ringde häromkväll o ville komma o hälsa på men det var så sent så jag åkte dit fram o tillbaks o sa hej. Hon har börjat o ringa själv nu så det blir små samtal lite nu o då, men det är bara trevligt. Jag är fortvarande förkyld till o från hängig o orkeslös, men det får jag hoppas att det går över snart. Förrut var vi ute o gick en rätt så lång prommis gubben o jag det var skönt jätte härligt väder faktiskt man börjar längta riktigt mycket till VÅREN . Ikväll skulle I o B komma o spela ett par partier , ska göra räkmacka till kaffet.Vi får höras ha en trevlig lördags kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards