piu

Alla inlägg den 18 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 18 januari 2009 11:38

Ja man får väl säga ett stort grattis till Carro, hippi hurra....... !!!!!!!!


Igår när Ingvar hade kommit hem från jobbet , så kom Jens o sessan på kaffe de blev en bra stund åkte väl hem vid 17.30 tiden, sen gick Ingvar o jag till B  o I o spelade pocker till 01.30 hugaligen vad tiden går fort , man bara tar en till o en till............ hux flux så har ett par timmar gått. Men det är kul vi skrattar så man nästan kissar på sig. Det är kul att man får skratta ibland.Så idag sov vi länge . Nu håller Ingvar att ta in ved i källaren , Svenne kom också , men han tittar väl på ?! Jag tror att jag ska ta o stryka lite tvätt , så det inte hinner bli så förfärligt mycket då är det ledsamt ,tar liksom aldrig slut. Sedan ska vi väl på en prommis tycker jag , får tjata med mig gubben också det är rätt så behakligt ute -3 o lätt snö fall typ puder snö.Vet inte om I o B kommer ikväll o spela ,  kanske .Men vi ska basta det hann vi inte igår kväll så det får bli nu istället, jisses vad brottom vi hade att spela det är väl speljävulen som drar, hah-haa, så farligt är det inte som det låter. Imorgon måste vi någ handla lite stor handel typ, Ingvar är ju ledig så då får vi passa på så jag har bär hjälp.Fylla lite proviant i frysen.Får vi se om lill- sessan kommer imorgon kväll o sover över, jag frågade igår men hon skulle tänka på saken.Hoppas att det där går över snart, fortvarande är hon lite ängslig efter bröllopet vill liksom inte vara ifrån sin mor o far. Nehej nu ska jag sätta punkt för den här gången , ha det.

Ovido - Quiz & Flashcards