piu

Alla inlägg den 3 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 3 januari 2009 22:04

Imorse sov jag också länge till 8.15 faktiskt det var skönt. Efter frukost gjorde jag munkar en hel hög medans Ingvar var i källaren o grejade, sedan gick jag en prommis mötte Linda ( Peters) de var hos Peckas föräldrar på Klockarberget , de är bra komppisar till Jens o Jeanette från Stockholm, hon hälsade till Benny också o hela hans familj.Jag började frysa så in i norden medans vi snackade så jag gick bara till Ica , vi åt jansson till middag för på kvällen skulle vi äta räkor , det har vi nyss gjort efter bastun. Nu tittar Ingvar på Vallander jag tycker att det är alldeles för blodigt för mig.Så jag sitter o bläddra bakom den här apparaten istället.Jag känner mig förkyld o lite hängig nu på eftermiddag det är väl ngt. annat skit som är på gång förstårs.Det är så mycket folk som är sjuk nu så det inte är sant .Helt orkeslös känner jag mig. Ja, ni får ha det alla glada, så vi hörs.

Ovido - Quiz & Flashcards