piu

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 28 januari 2009 19:33

Ja det har inte hänt speciellt idag samma vanliga , sedan när Ingvar åkt till jobbet har jag bläddrat mellan kanaler bara skit, är inte ens intresserad att titta på tv, men kom till kanal Guld där visade de hur många som helst Dallas repriser, ja vad ska jag göra tittade på 3-4 avsnitt på sopan. Blev inte mycket klokare på det, men höll på att somna i mellan varven. Håller mig lugn iallafall när jag sitter där. Väntar ut den här förkylningen då kan jag lika gärna fly från verkligheten när jag tittar på sopan. Ingvar har varit till s "syster" idag det var inget nytt där heller. Moster Lena ringde o tackade för uppvaktningen kort samtal de bröt hela tiden.Så de var det väl allt som har hänt idag, mycket intressant, eller hur??????? Jag ska mejla till Anna-Carin nu . Så ni får har det.

Ovido - Quiz & Flashcards