piu

Alla inlägg den 17 januari 2009

Av pirkko sundeborn - 17 januari 2009 10:26

Idag känns det behagligt ute , gick nyss till Wallins på Majsvägen vi hade fått deras paket i brevlådan, inte en bokstav rätt på adressen vad håller dom på med Shenkers??????????????? Ja, ja det var en kort skön prommis iallafall. Ingvar jobbar i dag är i Sveg , igår kväll kom familjen från Bergsåker på besök o åt middag med oss, alltid kärt besök när lill-trollet kommer, Benny talade om ngt. men han nästan ledsnade att tala för fammo / faffa ville bara prata med lillen, hon är så go bästa ålder har lärt sig så mycket nya saker tillo med jag hällde dricka på bordet med ena handen när jag samtidigt tittade på sessan, då är man i en annan värld skulle jag vilja säga.Men det går inte betala med pengar de små kramarna o leenden man får det gör nästan ont i hjärtat när man ser på ett livets under, vad vi älskar de små barnbarnen. Längtar till nästa helg när vi ska vara själva med henne då ska det SKÄMMAS BORT när inte föräldrarna är med. Hah-haa, där fick ni B o C . Christina ringde även igår o pratade en bra stund , hon stämplar för tillfället ett par månader, hon jobbar ju på plantskolans lab. så då är det lågsäsong vid den här tiden på året.Får vi se om Jens o sessan kommer på en kopp i dag ,Mutti jobbar hela helgen så då brukar dom komma , Jeanette har väl beställt en resa nu till Thailand ooh jag tror att man vill krypa i en resväska o följa med som en fripassaserare vad härligt, får vi se när vi kommer iväg, kanske inte till Thailand men något varmare än Sverige, men jag tror att det blir någ inte det närmaste tiden i allafall har haft så mycket utgifter så då får man vänta snällt här hemma tills man har råd.Sedan vet jag inte hur det blir med mina händer heller för jag ska väl måste op. dom igen är så j-kla feg så har inte varit till farbror dr. än folk tjatar på mig men det är så obehaglig op så jag drar i de längsta . Man känner sig så maktlös vad det gäller fingrarna när dom har op. en så någ dröjer det inte länge så blir det nästa finger. Det känns så meningslöst. När det blir inte bra någongång.Ja nu ska jag hitta på ngt. kanske ta en prommis eller någt,Vet inte heller vad vi ska äta till middag får väl göra en djup dykning i frysen jag vet att det finns ätbart men vet inte vad man vill kanske kyckling .Ja ha en trevlig lördag så vi får höras.

Ovido - Quiz & Flashcards